Naslov (hrvatski) | Intervencijski programi poticanja školske integracije učenika izbjeglica u osnovnim školama : Priručnik za provedbu radionica suradničkog učenja i zamišljenog kontakta (2. izd.) |
Autor | Margareta Jelić |
Autor | Dinka Čorkalo Biruški |
Autor | Nikolina Stanković |
Autor | Antonija Vrdoljak |
Autorova ustanova | Sveučilište u Zagrebu Filozofski fakultet (Odsjek za psihologiju) |
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana | DRUŠTVENE ZNANOSTI Psihologija Socijalna psihologija |
Sažetak (hrvatski) | Cilj ovog priručnika jest pomoći nastavnicima, učiteljima i stručnim suradnicima u školama koje pohađaju ili se očekuje da će ih pohađati djeca izbjeglice da pridonesu u procesu integracije te djece u osnovnu školu. U priručniku smo predstavili dva intervencijska programa – program koji se temelji na metodi su- radničkog učenja za škole i razrede koje pohađaju djeca izbjeglice te program koji se temelji na metodi zamišljenog kontakta za škole i razrede koji se tek pripremaju za upisivanje djece izbjeglica. Oba su programa razvijena na temelju najnovijih znanstvenih spoznaja, ali i prijedloga, komentara i povratnih informa- cija nastavnika i stručnih suradnika škola uključenih u ovaj projekt. Stoga se nadamo da će ovaj priručnik i programi predstavljeni u njemu pomoći školama u integraciji djece izbjeglica u njihove razrede. |
Ključne riječi (hrvatski) | |
Jezik | hrvatski |
Vrsta publikacije | Autorska knjiga-Stručna knjiga-Ostali udžbenici/priručnici |
Status objave | Objavljen |
Vrsta recenzije | Recenziran - domaća recenzija |
Verzija publikacije | Objavljena verzija rada (izdavačev PDF) |
Izdanje | 2 izd. |
Broj stranica | 78 |
ISBN | 978-953-379-063-3 (tisak) |
ISBN | 978-953-379-066-4 (PDF) |
DOI | https://doi.org/10.17234/978953379066-4 |
URN:NBN | urn:nbn:hr:131:331966 |
Datum objave tiskanog izdanja | 2023 |
Datum objave elektroničkog izdanja | 2023 |
Projekt | Šifra: IZHRZ0_180568 Naziv (hrvatski): Integracija djece izbjeglica u školama: istraživanje efikasnosti školskih intervencija u izgradnji pozitivnih međugrupnih odnosa djece-izbjeglica i domicilne djece u Hrvatskoj Naziv (engleski): Integrating refugee children in schools: a mixed-method study on the efficacy of contact-in-school interventions for building positive intergroup relations among refugee and host-society children Kratica: IRCiS Voditelj: Margareta Jelić Pravna nadležnost: Hrvatska Financijer: HRZZ Financijer: SNSF Linija financiranja: Hrvatsko-švicarski istraživački program (CSRP) |
Vrsta resursa | Tekst |
Izdavač | Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu |
Mjesto izdavanja | Zagreb |
Prava pristupa | Otvoreni pristup |
Uvjeti korištenja | |
Javna napomena | Publikacija je nastala u okviru projekta IRCiS (Integracija djece izbjeglica u školama: istraživanje efikasnosti školskih intervencija u izgradnji pozitivnih međugrupnih odnosa djece izbjeglica i domicilne djece u Hrvatskoj) koji je podržan sredstvima Švicarsko-hrvatskog programa suradnje (IZHRZ0_180568). |
Datum i vrijeme pohrane | 2023-04-06 15:26:46 |