Nikolina Stanković (Autor) Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet
Autor
Antonija Vrdoljak (Autor) Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet
Period izrade
Datum početka: 2021 Datum završetka: 2021
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana
DRUŠTVENE ZNANOSTI Psihologija Socijalna psihologija
Sažetak (hrvatski)
Suradničko učenje je zajednički nazivnik za grupne aktivnosti uzajamnog učenja i poučavanja učenika – poput vršnjačkog mentorstva, grupnog istraživanja, oluje ideja i razreda slagalice – u kojima nastavnik stvara uvjete pozitivne međuzavisnosti, odnosno suradnje između članova grupa. Ovakvo učenje obično se odvija u manjim grupama (2 – 5 učenika), kako bi svi članovi grupe mogli komunicirati licem u lice. Vrijednost suradničkog učenja kao metode učenja i poučavanja leži u tome što uz akademsko postignuće (usvajanje gradiva i sadržaja aktivnosti) uključuje i socijalni aspekt, odnosno pridonosi usvajanju različitih socijalnih vještina koje na kraju dovode do poboljšanja odnosa među članovima grupa. Integracijski program suradničkog učenja projekta IRCiS sastoji se od četiri radionice, a namijenjene su učenicima od 2. do 8. razreda osnovne škole.
Vrsta obrazovnog sadržaja: Prilog Sadržaj je namjenjen: Nastavnik Kontekst: Osnovnoškolsko obrazovanje
Vrsta resursa
Raznovrsna građa
Prava pristupa
Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Javna napomena
This work was supported by the Swiss Enlargement Contribution in the framework of the Croatian-Swiss Research Programme (project number IZHRZ0_180568).