Naslov (hrvatski) | Intervencijski programi poticanja školske integracije učenika izbjeglica u osnovnim školama : Priručnik za provedbu radionica suradničkog učenja i zamišljenog kontakta (1. izd.) |
Autor | Margareta Jelić |
Autor | Dinka Čorkalo Biruški |
Autor | Nikolina Stanković |
Autor | Antonija Vrdoljak |
Autorova ustanova | Sveučilište u Zagrebu Filozofski fakultet (Odsjek za psihologiju) |
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana | DRUŠTVENE ZNANOSTI Psihologija Socijalna psihologija |
Sažetak (hrvatski) | Osnovna svrha ovog priručnika jest pomoći nastavnicima u školama koje pohađaju ili se očekuje da će ih pohađati djeca izbjeglice (ali i druga djeca koja još ne govore dobro hrvatski jezik) da pridonesu u procesu integracije te djece u školu. Priručnik je razvijen u okviru projekta IRCiS – Integracija djece izbjeglica u školama: istraživanje efikasnosti školskih intervencija u izgradnji pozitivnih međugrupnih odnosa djece izbjeglica i domicilne djece u Hrvatskoj. U okviru projekta razvijena su dva programa koji uključuju radionice koje se mogu provoditi tijekom nastave s ciljem bolje integracije i boljih odnosa djece izbjeglica i njihovih hrvatskih vršnjaka. U ovom priručniku predstavit ćemo oba intervencijska programa, pružiti temeljne informacije o teorijskim postavkama na kojima se temelje osmišljene radionice te ponuditi detaljne upute i smjernice za njihovo provođenje. Cilj nam je olakšati proces integracije ponudom radionica razrađenih na temelju znanstvenih nalaza i pozitivnih iskustava u svijetu, ali i povratnih informacija hrvatskih nastavnika i stručnih suradnika koji su sudjelovali u oblikovanju programa. Upravo zbog takvog pristupa u kojem se integriraju znanstvene spoznaje i svakodnevna praksa vjerujemo da će ovaj priručnik biti koristan za škole koje su prihvatile ili će u budućnosti prihvatiti djecu izbjeglice. |
Ključne riječi (hrvatski) | |
Jezik | hrvatski |
Vrsta publikacije | Autorska knjiga-Stručna knjiga-Ostali udžbenici/priručnici |
Status objave | Objavljen |
Vrsta recenzije | Recenziran - domaća recenzija |
Verzija publikacije | Objavljena verzija rada (izdavačev PDF) |
Broj stranica | 61 |
ISBN | 978-953-175-925-0 |
URN:NBN | urn:nbn:hr:131:958291 |
Datum objave tiskanog izdanja | 2021 |
Projekt | Šifra: IZHRZ0_180568 Naziv (hrvatski): Integracija djece izbjeglica u školama: istraživanje efikasnosti školskih intervencija u izgradnji pozitivnih međugrupnih odnosa djece-izbjeglica i domicilne djece u Hrvatskoj Naziv (engleski): Integrating refugee children in schools: a mixed-method study on the efficacy of contact-in-school interventions for building positive intergroup relations among refugee and host-society children Kratica: IRCiS Voditelj: Margareta Jelić Pravna nadležnost: Hrvatska Financijer: HRZZ Financijer: SNSF Linija financiranja: Hrvatsko-švicarski istraživački program (CSRP) |
Vrsta resursa | Tekst |
Izdavač | Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu |
Mjesto izdavanja | Zagreb |
Prava pristupa | Otvoreni pristup |
Uvjeti korištenja | |
Javna napomena | This work was supported by the Swiss Enlargement Contribution in the framework of the Croatian-Swiss Research Programme (project number IZHRZ0_180568). |
Datum i vrijeme pohrane | 2022-05-06 11:34:57 |