Sveučilište u Zagrebu Filozofski fakultet Odsjek za psihologiju
Citirajte ovaj rad
Klepić, A. (2021). Nastavnička uvjerenja i podržavanje participativnih prava učenika : Uloga nastavničke samoefikasnosti, stila upravljanja razredom i upoznatosti s dječjim pravima (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:627188
Klepić, Antonia. "Nastavnička uvjerenja i podržavanje participativnih prava učenika : Uloga nastavničke samoefikasnosti, stila upravljanja razredom i upoznatosti s dječjim pravima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:627188
Klepić, Antonia. "Nastavnička uvjerenja i podržavanje participativnih prava učenika : Uloga nastavničke samoefikasnosti, stila upravljanja razredom i upoznatosti s dječjim pravima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:627188
Klepić, A. (2021). 'Nastavnička uvjerenja i podržavanje participativnih prava učenika : Uloga nastavničke samoefikasnosti, stila upravljanja razredom i upoznatosti s dječjim pravima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 17.09.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:627188
Klepić A. Nastavnička uvjerenja i podržavanje participativnih prava učenika : Uloga nastavničke samoefikasnosti, stila upravljanja razredom i upoznatosti s dječjim pravima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2021 [pristupljeno 17.09.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:627188
A. Klepić, "Nastavnička uvjerenja i podržavanje participativnih prava učenika : Uloga nastavničke samoefikasnosti, stila upravljanja razredom i upoznatosti s dječjim pravima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:627188