master's thesis
Nastavnička uvjerenja i podržavanje participativnih prava učenika
Uloga nastavničke samoefikasnosti, stila upravljanja razredom i upoznatosti s dječjim pravima

Klepić, Antonia
University of Zagreb
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Psychology

Cite this document

Klepić, A. (2021). Nastavnička uvjerenja i podržavanje participativnih prava učenika : Uloga nastavničke samoefikasnosti, stila upravljanja razredom i upoznatosti s dječjim pravima (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:627188

Klepić, Antonia. "Nastavnička uvjerenja i podržavanje participativnih prava učenika : Uloga nastavničke samoefikasnosti, stila upravljanja razredom i upoznatosti s dječjim pravima." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:627188

Klepić, Antonia. "Nastavnička uvjerenja i podržavanje participativnih prava učenika : Uloga nastavničke samoefikasnosti, stila upravljanja razredom i upoznatosti s dječjim pravima." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:627188

Klepić, A. (2021). 'Nastavnička uvjerenja i podržavanje participativnih prava učenika : Uloga nastavničke samoefikasnosti, stila upravljanja razredom i upoznatosti s dječjim pravima', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 21 October 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:627188

Klepić A. Nastavnička uvjerenja i podržavanje participativnih prava učenika : Uloga nastavničke samoefikasnosti, stila upravljanja razredom i upoznatosti s dječjim pravima [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2021 [cited 2021 October 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:627188

A. Klepić, "Nastavnička uvjerenja i podržavanje participativnih prava učenika : Uloga nastavničke samoefikasnosti, stila upravljanja razredom i upoznatosti s dječjim pravima", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:627188

Islandora Bookmark - Please login to use this feature