Sveučilište u Zagrebu Filozofski fakultet Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti
Citirajte ovaj rad
Novak, D. (2023). Utjecaj ugleda nakladnika na čitateljski odabir : istraživanje studenata Filozofskog fakulteta (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:796415
Novak, Dijana. "Utjecaj ugleda nakladnika na čitateljski odabir : istraživanje studenata Filozofskog fakulteta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:796415
Novak, Dijana. "Utjecaj ugleda nakladnika na čitateljski odabir : istraživanje studenata Filozofskog fakulteta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:796415
Novak, D. (2023). 'Utjecaj ugleda nakladnika na čitateljski odabir : istraživanje studenata Filozofskog fakulteta', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 05.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:796415
Novak D. Utjecaj ugleda nakladnika na čitateljski odabir : istraživanje studenata Filozofskog fakulteta [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2023 [pristupljeno 05.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:796415
D. Novak, "Utjecaj ugleda nakladnika na čitateljski odabir : istraživanje studenata Filozofskog fakulteta", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:796415