University of Zagreb Faculty of Humanities and Social Sciences Department of information and Communication sciences
Cite this document
Novak, D. (2023). Utjecaj ugleda nakladnika na čitateljski odabir : istraživanje studenata Filozofskog fakulteta (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:796415
Novak, Dijana. "Utjecaj ugleda nakladnika na čitateljski odabir : istraživanje studenata Filozofskog fakulteta." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:796415
Novak, Dijana. "Utjecaj ugleda nakladnika na čitateljski odabir : istraživanje studenata Filozofskog fakulteta." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:796415
Novak, D. (2023). 'Utjecaj ugleda nakladnika na čitateljski odabir : istraživanje studenata Filozofskog fakulteta', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 16 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:796415
Novak D. Utjecaj ugleda nakladnika na čitateljski odabir : istraživanje studenata Filozofskog fakulteta [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2023 [cited 2025 February 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:796415
D. Novak, "Utjecaj ugleda nakladnika na čitateljski odabir : istraživanje studenata Filozofskog fakulteta", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:796415