Sveučilište u Zagrebu Filozofski fakultet Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti
Citirajte ovaj rad
Krznarić, M. (2023). Usporedba klasične učioničke nastave i online obrazovanja u nastavi informatike tijekom pandemije COVID-19 (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:779542
Krznarić, Martina. "Usporedba klasične učioničke nastave i online obrazovanja u nastavi informatike tijekom pandemije COVID-19." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:779542
Krznarić, Martina. "Usporedba klasične učioničke nastave i online obrazovanja u nastavi informatike tijekom pandemije COVID-19." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:779542
Krznarić, M. (2023). 'Usporedba klasične učioničke nastave i online obrazovanja u nastavi informatike tijekom pandemije COVID-19', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 04.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:779542
Krznarić M. Usporedba klasične učioničke nastave i online obrazovanja u nastavi informatike tijekom pandemije COVID-19 [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2023 [pristupljeno 04.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:779542
M. Krznarić, "Usporedba klasične učioničke nastave i online obrazovanja u nastavi informatike tijekom pandemije COVID-19", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:779542