disertacija
Učinak metoda poučavanja na percepciju arheološke baštine učenika osnovne škole

Šarunić, Duša
Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za arheologiju

Citirajte ovaj rad

Šarunić, D. (2021). Učinak metoda poučavanja na percepciju arheološke baštine učenika osnovne škole (Disertacija). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:306692

Šarunić, Duša. "Učinak metoda poučavanja na percepciju arheološke baštine učenika osnovne škole." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:306692

Šarunić, Duša. "Učinak metoda poučavanja na percepciju arheološke baštine učenika osnovne škole." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:306692

Šarunić, D. (2021). 'Učinak metoda poučavanja na percepciju arheološke baštine učenika osnovne škole', Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:306692

Šarunić D. Učinak metoda poučavanja na percepciju arheološke baštine učenika osnovne škole [Disertacija]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2021 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:306692

D. Šarunić, "Učinak metoda poučavanja na percepciju arheološke baštine učenika osnovne škole", Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:306692

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.