Sveučilište u Zagrebu Filozofski fakultet Odsjek za fonetiku Sveučilište u Zagrebu Filozofski fakultet Odsjek za pedagogiju
Citirajte ovaj rad
Petrak, K. (2021). Fonološka osjetljivost u redovitim i Montessori ranim i predškolskim odgojno-obrazovnim programima (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:147088
Petrak, Kristina. "Fonološka osjetljivost u redovitim i Montessori ranim i predškolskim odgojno-obrazovnim programima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:147088
Petrak, Kristina. "Fonološka osjetljivost u redovitim i Montessori ranim i predškolskim odgojno-obrazovnim programima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:147088
Petrak, K. (2021). 'Fonološka osjetljivost u redovitim i Montessori ranim i predškolskim odgojno-obrazovnim programima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 06.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:147088
Petrak K. Fonološka osjetljivost u redovitim i Montessori ranim i predškolskim odgojno-obrazovnim programima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2021 [pristupljeno 06.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:147088
K. Petrak, "Fonološka osjetljivost u redovitim i Montessori ranim i predškolskim odgojno-obrazovnim programima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:147088