diplomski rad
Analiza i interpretacija kurikuluma i udžbenika iz Likovne umjetnosti iz perspektive rodne ravnopravnosti

Rupnik, Leopold
Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za povijest umjetnosti

Citirajte ovaj rad

Rupnik, L. (2020). Analiza i interpretacija kurikuluma i udžbenika iz Likovne umjetnosti iz perspektive rodne ravnopravnosti (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:491016

Rupnik, Leopold. "Analiza i interpretacija kurikuluma i udžbenika iz Likovne umjetnosti iz perspektive rodne ravnopravnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:491016

Rupnik, Leopold. "Analiza i interpretacija kurikuluma i udžbenika iz Likovne umjetnosti iz perspektive rodne ravnopravnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:491016

Rupnik, L. (2020). 'Analiza i interpretacija kurikuluma i udžbenika iz Likovne umjetnosti iz perspektive rodne ravnopravnosti', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 26.11.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:491016

Rupnik L. Analiza i interpretacija kurikuluma i udžbenika iz Likovne umjetnosti iz perspektive rodne ravnopravnosti [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2020 [pristupljeno 26.11.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:491016

L. Rupnik, "Analiza i interpretacija kurikuluma i udžbenika iz Likovne umjetnosti iz perspektive rodne ravnopravnosti", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:491016

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.