Sveučilište u Zagrebu Filozofski fakultet Odsjek za zapadnoslavenske jezike i književnosti
Citirajte ovaj rad
Koljnrekaj, P. (2020). Frazeološke igre u hrvatskim i poljskim reklamama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:005620
Koljnrekaj, Petra. "Frazeološke igre u hrvatskim i poljskim reklamama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:005620
Koljnrekaj, Petra. "Frazeološke igre u hrvatskim i poljskim reklamama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:005620
Koljnrekaj, P. (2020). 'Frazeološke igre u hrvatskim i poljskim reklamama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 20.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:005620
Koljnrekaj P. Frazeološke igre u hrvatskim i poljskim reklamama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2020 [pristupljeno 20.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:005620
P. Koljnrekaj, "Frazeološke igre u hrvatskim i poljskim reklamama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:005620