Sveučilište u Zagrebu Filozofski fakultet Odsjek za psihologiju
Citirajte ovaj rad
Salihi, I. A. (2024). Korištenje mobitela, osobine ličnosti i samoregulirano učenje kao prediktori akademskog postignuća gimnazijalaca (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:026247
Salihi, Ivo Arian. "Korištenje mobitela, osobine ličnosti i samoregulirano učenje kao prediktori akademskog postignuća gimnazijalaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:026247
Salihi, Ivo Arian. "Korištenje mobitela, osobine ličnosti i samoregulirano učenje kao prediktori akademskog postignuća gimnazijalaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:026247
Salihi, I. A. (2024). 'Korištenje mobitela, osobine ličnosti i samoregulirano učenje kao prediktori akademskog postignuća gimnazijalaca', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:026247
Salihi IA. Korištenje mobitela, osobine ličnosti i samoregulirano učenje kao prediktori akademskog postignuća gimnazijalaca [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2024 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:026247
I. A. Salihi, "Korištenje mobitela, osobine ličnosti i samoregulirano učenje kao prediktori akademskog postignuća gimnazijalaca", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:026247