University of Zagreb Faculty of Humanities and Social Sciences Department of Psychology
Cite this document
Salihi, I. A. (2024). Korištenje mobitela, osobine ličnosti i samoregulirano učenje kao prediktori akademskog postignuća gimnazijalaca (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:026247
Salihi, Ivo Arian. "Korištenje mobitela, osobine ličnosti i samoregulirano učenje kao prediktori akademskog postignuća gimnazijalaca." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:026247
Salihi, Ivo Arian. "Korištenje mobitela, osobine ličnosti i samoregulirano učenje kao prediktori akademskog postignuća gimnazijalaca." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:026247
Salihi, I. A. (2024). 'Korištenje mobitela, osobine ličnosti i samoregulirano učenje kao prediktori akademskog postignuća gimnazijalaca', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 30 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:026247
Salihi IA. Korištenje mobitela, osobine ličnosti i samoregulirano učenje kao prediktori akademskog postignuća gimnazijalaca [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2024 [cited 2024 September 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:026247
I. A. Salihi, "Korištenje mobitela, osobine ličnosti i samoregulirano učenje kao prediktori akademskog postignuća gimnazijalaca", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:026247