Sveučilište u Zagrebu Filozofski fakultet Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti
Citirajte ovaj rad
Markalaus, K. (2024). Marketing knjižnice na primjeru Pučke knjižnice i čitaonice Daruvar (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:259846
Markalaus, Kristina. "Marketing knjižnice na primjeru Pučke knjižnice i čitaonice Daruvar." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:259846
Markalaus, Kristina. "Marketing knjižnice na primjeru Pučke knjižnice i čitaonice Daruvar." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:259846
Markalaus, K. (2024). 'Marketing knjižnice na primjeru Pučke knjižnice i čitaonice Daruvar', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:259846
Markalaus K. Marketing knjižnice na primjeru Pučke knjižnice i čitaonice Daruvar [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2024 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:259846
K. Markalaus, "Marketing knjižnice na primjeru Pučke knjižnice i čitaonice Daruvar", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:259846