diplomski rad
Uloga knjižnice u procesu učenja njemačkog jezika na primjeru knjižnice Goethe-Instituta u Zagrebu

Tuškan, Anamarija
Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti
Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za germanistiku

Citirajte ovaj rad

Tuškan, A. (2020). Uloga knjižnice u procesu učenja njemačkog jezika na primjeru knjižnice Goethe-Instituta u Zagrebu (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:274162

Tuškan, Anamarija. "Uloga knjižnice u procesu učenja njemačkog jezika na primjeru knjižnice Goethe-Instituta u Zagrebu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:274162

Tuškan, Anamarija. "Uloga knjižnice u procesu učenja njemačkog jezika na primjeru knjižnice Goethe-Instituta u Zagrebu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:274162

Tuškan, A. (2020). 'Uloga knjižnice u procesu učenja njemačkog jezika na primjeru knjižnice Goethe-Instituta u Zagrebu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 22.01.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:274162

Tuškan A. Uloga knjižnice u procesu učenja njemačkog jezika na primjeru knjižnice Goethe-Instituta u Zagrebu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2020 [pristupljeno 22.01.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:274162

A. Tuškan, "Uloga knjižnice u procesu učenja njemačkog jezika na primjeru knjižnice Goethe-Instituta u Zagrebu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:274162

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.