Sveučilište u Zagrebu Filozofski fakultet Odsjek za germanistiku Sveučilište u Zagrebu Filozofski fakultet Odsjek za pedagogiju
Citirajte ovaj rad
Milovčić, K. (2020). Prilagodba nastave njemačkog jezika učenicima s ADHD sindromom (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:159558
Milovčić, Kristina. "Prilagodba nastave njemačkog jezika učenicima s ADHD sindromom." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:159558
Milovčić, Kristina. "Prilagodba nastave njemačkog jezika učenicima s ADHD sindromom." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:159558
Milovčić, K. (2020). 'Prilagodba nastave njemačkog jezika učenicima s ADHD sindromom', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 12.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:159558
Milovčić K. Prilagodba nastave njemačkog jezika učenicima s ADHD sindromom [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2020 [pristupljeno 12.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:159558
K. Milovčić, "Prilagodba nastave njemačkog jezika učenicima s ADHD sindromom", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:159558