diplomski rad
Prilagodba nastave njemačkog jezika učenicima s ADHD sindromom

Milovčić, Kristina
Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za germanistiku
Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za pedagogiju

Citirajte ovaj rad

Milovčić, K. (2020). Prilagodba nastave njemačkog jezika učenicima s ADHD sindromom (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:159558

Milovčić, Kristina. "Prilagodba nastave njemačkog jezika učenicima s ADHD sindromom." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:159558

Milovčić, Kristina. "Prilagodba nastave njemačkog jezika učenicima s ADHD sindromom." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:159558

Milovčić, K. (2020). 'Prilagodba nastave njemačkog jezika učenicima s ADHD sindromom', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 01.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:159558

Milovčić K. Prilagodba nastave njemačkog jezika učenicima s ADHD sindromom [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2020 [pristupljeno 01.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:159558

K. Milovčić, "Prilagodba nastave njemačkog jezika učenicima s ADHD sindromom", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:159558

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.