diplomski rad
Neokonzervativizam i obrazovanje u Hrvatskoj: analiza slučaja Cjelovite kurikularne reforme

Šikuten, Lucija
Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za sociologiju
Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za pedagogiju

Citirajte ovaj rad

Šikuten, L. (2018). Neokonzervativizam i obrazovanje u Hrvatskoj: analiza slučaja Cjelovite kurikularne reforme (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:670480

Šikuten, Lucija. "Neokonzervativizam i obrazovanje u Hrvatskoj: analiza slučaja Cjelovite kurikularne reforme." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:670480

Šikuten, Lucija. "Neokonzervativizam i obrazovanje u Hrvatskoj: analiza slučaja Cjelovite kurikularne reforme." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:670480

Šikuten, L. (2018). 'Neokonzervativizam i obrazovanje u Hrvatskoj: analiza slučaja Cjelovite kurikularne reforme', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 26.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:670480

Šikuten L. Neokonzervativizam i obrazovanje u Hrvatskoj: analiza slučaja Cjelovite kurikularne reforme [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2018 [pristupljeno 26.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:670480

L. Šikuten, "Neokonzervativizam i obrazovanje u Hrvatskoj: analiza slučaja Cjelovite kurikularne reforme", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:670480

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.