prikaz prve stranice dokumenta Strategije učenja gramatike i gramatička kompetencija kod hrvatskih učenika Ukrajinskog jezika i kulture (Model C)
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Strategije učenja gramatike i gramatička kompetencija kod hrvatskih učenika Ukrajinskog jezika i kulture (Model C)

Mirković, Mateja
Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za istočnoslavenske jezike i književnosti

Citirajte ovaj rad

Mirković, M. (2023). Strategije učenja gramatike i gramatička kompetencija kod hrvatskih učenika Ukrajinskog jezika i kulture (Model C) (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:281716

Mirković, Mateja. "Strategije učenja gramatike i gramatička kompetencija kod hrvatskih učenika Ukrajinskog jezika i kulture (Model C)." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:281716

Mirković, Mateja. "Strategije učenja gramatike i gramatička kompetencija kod hrvatskih učenika Ukrajinskog jezika i kulture (Model C)." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:281716

Mirković, M. (2023). 'Strategije učenja gramatike i gramatička kompetencija kod hrvatskih učenika Ukrajinskog jezika i kulture (Model C)', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 16.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:281716

Mirković M. Strategije učenja gramatike i gramatička kompetencija kod hrvatskih učenika Ukrajinskog jezika i kulture (Model C) [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2023 [pristupljeno 16.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:281716

M. Mirković, "Strategije učenja gramatike i gramatička kompetencija kod hrvatskih učenika Ukrajinskog jezika i kulture (Model C)", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:281716

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.