Sveučilište u Zagrebu Filozofski fakultet Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti
Citirajte ovaj rad
Roginić, K. (2022). Analiza informacija primjenom Indeksa nacionalnog brendiranja u RH (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:703036
Roginić, Karla. "Analiza informacija primjenom Indeksa nacionalnog brendiranja u RH." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:703036
Roginić, Karla. "Analiza informacija primjenom Indeksa nacionalnog brendiranja u RH." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:703036
Roginić, K. (2022). 'Analiza informacija primjenom Indeksa nacionalnog brendiranja u RH', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 06.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:703036
Roginić K. Analiza informacija primjenom Indeksa nacionalnog brendiranja u RH [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2022 [pristupljeno 06.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:703036
K. Roginić, "Analiza informacija primjenom Indeksa nacionalnog brendiranja u RH", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:703036