diplomski rad
Politeness strategies in customer-company communication on social media in Turkish and in English

Vinceković, Ivana
Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za anglistiku
Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za hungarologiju, turkologiju i judaistiku

Citirajte ovaj rad

Vinceković, I. (2022). Politeness strategies in customer-company communication on social media in Turkish and in English (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:150374

Vinceković, Ivana. "Politeness strategies in customer-company communication on social media in Turkish and in English." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:150374

Vinceković, Ivana. "Politeness strategies in customer-company communication on social media in Turkish and in English." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:150374

Vinceković, I. (2022). 'Politeness strategies in customer-company communication on social media in Turkish and in English', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 07.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:150374

Vinceković I. Politeness strategies in customer-company communication on social media in Turkish and in English [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2022 [pristupljeno 07.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:150374

I. Vinceković, "Politeness strategies in customer-company communication on social media in Turkish and in English", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:150374

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.