diplomski rad
Školske knjižnice u doba pandemije COVID-19
izazovi i primjer dobre prakse na primjeru virtualnih knjižnica

Cajner Petrinec, Mihaela
Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti

Citirajte ovaj rad

Cajner Petrinec, M. (2022). Školske knjižnice u doba pandemije COVID-19 : izazovi i primjer dobre prakse na primjeru virtualnih knjižnica (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:233282

Cajner Petrinec, Mihaela. "Školske knjižnice u doba pandemije COVID-19 : izazovi i primjer dobre prakse na primjeru virtualnih knjižnica." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:233282

Cajner Petrinec, Mihaela. "Školske knjižnice u doba pandemije COVID-19 : izazovi i primjer dobre prakse na primjeru virtualnih knjižnica." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:233282

Cajner Petrinec, M. (2022). 'Školske knjižnice u doba pandemije COVID-19 : izazovi i primjer dobre prakse na primjeru virtualnih knjižnica', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 07.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:233282

Cajner Petrinec M. Školske knjižnice u doba pandemije COVID-19 : izazovi i primjer dobre prakse na primjeru virtualnih knjižnica [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2022 [pristupljeno 07.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:233282

M. Cajner Petrinec, "Školske knjižnice u doba pandemije COVID-19 : izazovi i primjer dobre prakse na primjeru virtualnih knjižnica", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:233282

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.