prikaz prve stranice dokumenta Stavovi učitelja prema inkluziji učenika s poremećajima iz autističnog spektra u redovite osnovne škole
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Stavovi učitelja prema inkluziji učenika s poremećajima iz autističnog spektra u redovite osnovne škole

Ipša, Anja
Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za pedagogiju

Citirajte ovaj rad

Ipša, A. (2022). Stavovi učitelja prema inkluziji učenika s poremećajima iz autističnog spektra u redovite osnovne škole (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:906674

Ipša, Anja. "Stavovi učitelja prema inkluziji učenika s poremećajima iz autističnog spektra u redovite osnovne škole." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:906674

Ipša, Anja. "Stavovi učitelja prema inkluziji učenika s poremećajima iz autističnog spektra u redovite osnovne škole." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:906674

Ipša, A. (2022). 'Stavovi učitelja prema inkluziji učenika s poremećajima iz autističnog spektra u redovite osnovne škole', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 24.01.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:906674

Ipša A. Stavovi učitelja prema inkluziji učenika s poremećajima iz autističnog spektra u redovite osnovne škole [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2022 [pristupljeno 24.01.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:906674

A. Ipša, "Stavovi učitelja prema inkluziji učenika s poremećajima iz autističnog spektra u redovite osnovne škole", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:906674

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.