Sveučilište u Zagrebu Filozofski fakultet Odsjek za pedagogiju
Citirajte ovaj rad
Nežmahen, A. (2021). Subvertiranje heteronormativnosti u obrazovanju - Mogućnosti primjene vizualne umjetnosti (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:834414
Nežmahen, Aleksandra. "Subvertiranje heteronormativnosti u obrazovanju - Mogućnosti primjene vizualne umjetnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:834414
Nežmahen, Aleksandra. "Subvertiranje heteronormativnosti u obrazovanju - Mogućnosti primjene vizualne umjetnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:834414
Nežmahen, A. (2021). 'Subvertiranje heteronormativnosti u obrazovanju - Mogućnosti primjene vizualne umjetnosti', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:834414
Nežmahen A. Subvertiranje heteronormativnosti u obrazovanju - Mogućnosti primjene vizualne umjetnosti [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2021 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:834414
A. Nežmahen, "Subvertiranje heteronormativnosti u obrazovanju - Mogućnosti primjene vizualne umjetnosti", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:834414