Sveučilište u Zagrebu Filozofski fakultet Odsjek za pedagogiju
Citirajte ovaj rad
Finka, M. (2021). Stavovi učitelja o inkluziji učenika s teškoćama u redovite osnovne škole (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:679507
Finka, Marijana. "Stavovi učitelja o inkluziji učenika s teškoćama u redovite osnovne škole." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:679507
Finka, Marijana. "Stavovi učitelja o inkluziji učenika s teškoćama u redovite osnovne škole." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:679507
Finka, M. (2021). 'Stavovi učitelja o inkluziji učenika s teškoćama u redovite osnovne škole', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 14.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:679507
Finka M. Stavovi učitelja o inkluziji učenika s teškoćama u redovite osnovne škole [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2021 [pristupljeno 14.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:679507
M. Finka, "Stavovi učitelja o inkluziji učenika s teškoćama u redovite osnovne škole", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:679507