diplomski rad
Povezanost bavljenja debatom i političke participacije: medijacijski učinak političkog znanja i identifikacije s grupom debatanata kod učenika srednjih škola

Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za psihologiju

Citirajte ovaj rad

Krpanec, E. (2021). Povezanost bavljenja debatom i političke participacije: medijacijski učinak političkog znanja i identifikacije s grupom debatanata kod učenika srednjih škola (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:872507

Krpanec, Eta. "Povezanost bavljenja debatom i političke participacije: medijacijski učinak političkog znanja i identifikacije s grupom debatanata kod učenika srednjih škola." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:872507

Krpanec, Eta. "Povezanost bavljenja debatom i političke participacije: medijacijski učinak političkog znanja i identifikacije s grupom debatanata kod učenika srednjih škola." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:872507

Krpanec, E. (2021). 'Povezanost bavljenja debatom i političke participacije: medijacijski učinak političkog znanja i identifikacije s grupom debatanata kod učenika srednjih škola', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 20.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:872507

Krpanec E. Povezanost bavljenja debatom i političke participacije: medijacijski učinak političkog znanja i identifikacije s grupom debatanata kod učenika srednjih škola [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2021 [pristupljeno 20.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:872507

E. Krpanec, "Povezanost bavljenja debatom i političke participacije: medijacijski učinak političkog znanja i identifikacije s grupom debatanata kod učenika srednjih škola", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:872507

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.