Sveučilište u Zagrebu Filozofski fakultet Odsjek za sociologiju
Citirajte ovaj rad
Vlajčević, A. (2019). Metodički potencijal životnih priča u nastavi sociologije na primjeru maloljetničke delinkvencije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:549875
Vlajčević, Ana. "Metodički potencijal životnih priča u nastavi sociologije na primjeru maloljetničke delinkvencije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:549875
Vlajčević, Ana. "Metodički potencijal životnih priča u nastavi sociologije na primjeru maloljetničke delinkvencije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:549875
Vlajčević, A. (2019). 'Metodički potencijal životnih priča u nastavi sociologije na primjeru maloljetničke delinkvencije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:549875
Vlajčević A. Metodički potencijal životnih priča u nastavi sociologije na primjeru maloljetničke delinkvencije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2019 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:549875
A. Vlajčević, "Metodički potencijal životnih priča u nastavi sociologije na primjeru maloljetničke delinkvencije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:549875