Sveučilište u Zagrebu Filozofski fakultet Odsjek za psihologiju
Citirajte ovaj rad
Barun, I. (2024). Odnos između privrženosti, kvalitete romantičnog odnosa i njegove vidljivosti na društvenim mrežama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:414928
Barun, Iva. "Odnos između privrženosti, kvalitete romantičnog odnosa i njegove vidljivosti na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:414928
Barun, Iva. "Odnos između privrženosti, kvalitete romantičnog odnosa i njegove vidljivosti na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:414928
Barun, I. (2024). 'Odnos između privrženosti, kvalitete romantičnog odnosa i njegove vidljivosti na društvenim mrežama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:414928
Barun I. Odnos između privrženosti, kvalitete romantičnog odnosa i njegove vidljivosti na društvenim mrežama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2024 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:414928
I. Barun, "Odnos između privrženosti, kvalitete romantičnog odnosa i njegove vidljivosti na društvenim mrežama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:414928