Sveučilište u Zagrebu Filozofski fakultet Odsjek za psihologiju
Citirajte ovaj rad
Horvat, E. (2024). Atribucije školskog uspjeha i neuspjeha učenika s teškoćama iz perspektive njihovih pomoćnika u nastavi (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:055310
Horvat, Eva. "Atribucije školskog uspjeha i neuspjeha učenika s teškoćama iz perspektive njihovih pomoćnika u nastavi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:055310
Horvat, Eva. "Atribucije školskog uspjeha i neuspjeha učenika s teškoćama iz perspektive njihovih pomoćnika u nastavi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:055310
Horvat, E. (2024). 'Atribucije školskog uspjeha i neuspjeha učenika s teškoćama iz perspektive njihovih pomoćnika u nastavi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 13.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:055310
Horvat E. Atribucije školskog uspjeha i neuspjeha učenika s teškoćama iz perspektive njihovih pomoćnika u nastavi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2024 [pristupljeno 13.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:055310
E. Horvat, "Atribucije školskog uspjeha i neuspjeha učenika s teškoćama iz perspektive njihovih pomoćnika u nastavi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:055310