Sveučilište u Zagrebu Filozofski fakultet Odsjek za pedagogiju
Citirajte ovaj rad
Tomić Zuanin, D. (2023). Razumijevanje etičnosti u pedagoškom savjetovanju iz perspektive školskih pedagoga (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:988702
Tomić Zuanin, Dora. "Razumijevanje etičnosti u pedagoškom savjetovanju iz perspektive školskih pedagoga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:988702
Tomić Zuanin, Dora. "Razumijevanje etičnosti u pedagoškom savjetovanju iz perspektive školskih pedagoga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:988702
Tomić Zuanin, D. (2023). 'Razumijevanje etičnosti u pedagoškom savjetovanju iz perspektive školskih pedagoga', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:988702
Tomić Zuanin D. Razumijevanje etičnosti u pedagoškom savjetovanju iz perspektive školskih pedagoga [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2023 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:988702
D. Tomić Zuanin, "Razumijevanje etičnosti u pedagoškom savjetovanju iz perspektive školskih pedagoga", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:988702