Balaško, L. (2023). (De)motivirajući nastavnički stilovi: uloga temeljnih psiholoških potreba i nastavničke samoefikasnosti (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:140808
Balaško, Lucia. "(De)motivirajući nastavnički stilovi: uloga temeljnih psiholoških potreba i nastavničke samoefikasnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:140808
Balaško, Lucia. "(De)motivirajući nastavnički stilovi: uloga temeljnih psiholoških potreba i nastavničke samoefikasnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:140808
Balaško, L. (2023). '(De)motivirajući nastavnički stilovi: uloga temeljnih psiholoških potreba i nastavničke samoefikasnosti', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 10.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:140808
Balaško L. (De)motivirajući nastavnički stilovi: uloga temeljnih psiholoških potreba i nastavničke samoefikasnosti [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2023 [pristupljeno 10.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:140808
L. Balaško, "(De)motivirajući nastavnički stilovi: uloga temeljnih psiholoških potreba i nastavničke samoefikasnosti", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:140808