Sveučilište u Zagrebu Filozofski fakultet Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti
Citirajte ovaj rad
Mitrović, L. (2023). Utjecaj algoritama društvenih mreža Instagrama i TikToka na uspjeh malih poduzeća (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:087315
Mitrović, Lorena. "Utjecaj algoritama društvenih mreža Instagrama i TikToka na uspjeh malih poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:087315
Mitrović, Lorena. "Utjecaj algoritama društvenih mreža Instagrama i TikToka na uspjeh malih poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:087315
Mitrović, L. (2023). 'Utjecaj algoritama društvenih mreža Instagrama i TikToka na uspjeh malih poduzeća', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 10.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:087315
Mitrović L. Utjecaj algoritama društvenih mreža Instagrama i TikToka na uspjeh malih poduzeća [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2023 [pristupljeno 10.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:087315
L. Mitrović, "Utjecaj algoritama društvenih mreža Instagrama i TikToka na uspjeh malih poduzeća", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:087315