Sveučilište u Zagrebu Filozofski fakultet Odsjek za zapadnoslavenske jezike i književnosti
Citirajte ovaj rad
Braovac, A. (2017). Jezične strategije uvjeravanja u hrvatskim i poljskim reklamama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:726489
Braovac, Ana. "Jezične strategije uvjeravanja u hrvatskim i poljskim reklamama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:726489
Braovac, Ana. "Jezične strategije uvjeravanja u hrvatskim i poljskim reklamama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:726489
Braovac, A. (2017). 'Jezične strategije uvjeravanja u hrvatskim i poljskim reklamama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 16.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:726489
Braovac A. Jezične strategije uvjeravanja u hrvatskim i poljskim reklamama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2017 [pristupljeno 16.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:726489
A. Braovac, "Jezične strategije uvjeravanja u hrvatskim i poljskim reklamama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:726489