diplomski rad
Jezične strategije uvjeravanja u hrvatskim i poljskim reklamama

Ana Braovac (2017)
Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za zapadnoslavenske jezike i književnosti
Citirajte ovaj rad

Braovac, A. (2017). Jezične strategije uvjeravanja u hrvatskim i poljskim reklamama (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:726489

Braovac, Ana. "Jezične strategije uvjeravanja u hrvatskim i poljskim reklamama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:726489

Braovac, Ana. "Jezične strategije uvjeravanja u hrvatskim i poljskim reklamama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:726489

Braovac, A. (2017). 'Jezične strategije uvjeravanja u hrvatskim i poljskim reklamama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 20.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:726489

Braovac A. Jezične strategije uvjeravanja u hrvatskim i poljskim reklamama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2017 [pristupljeno 20.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:726489

A. Braovac, "Jezične strategije uvjeravanja u hrvatskim i poljskim reklamama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:726489