diplomski rad
Uloga školskih knjižnica u radu s djecom sa slušnim oštećenjem

Vampovac, Elena
Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za fonetiku
Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti

Citirajte ovaj rad

Vampovac, E. (2021). Uloga školskih knjižnica u radu s djecom sa slušnim oštećenjem (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:744249

Vampovac, Elena. "Uloga školskih knjižnica u radu s djecom sa slušnim oštećenjem." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:744249

Vampovac, Elena. "Uloga školskih knjižnica u radu s djecom sa slušnim oštećenjem." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:744249

Vampovac, E. (2021). 'Uloga školskih knjižnica u radu s djecom sa slušnim oštećenjem', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 19.10.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:744249

Vampovac E. Uloga školskih knjižnica u radu s djecom sa slušnim oštećenjem [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2021 [pristupljeno 19.10.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:744249

E. Vampovac, "Uloga školskih knjižnica u radu s djecom sa slušnim oštećenjem", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:744249

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.