Sveučilište u Zagrebu Filozofski fakultet Odsjek za fonetiku Sveučilište u Zagrebu Filozofski fakultet Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti
Citirajte ovaj rad
Vampovac, E. (2021). Uloga školskih knjižnica u radu s djecom sa slušnim oštećenjem (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:744249
Vampovac, Elena. "Uloga školskih knjižnica u radu s djecom sa slušnim oštećenjem." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:744249
Vampovac, Elena. "Uloga školskih knjižnica u radu s djecom sa slušnim oštećenjem." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:744249
Vampovac, E. (2021). 'Uloga školskih knjižnica u radu s djecom sa slušnim oštećenjem', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 15.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:744249
Vampovac E. Uloga školskih knjižnica u radu s djecom sa slušnim oštećenjem [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2021 [pristupljeno 15.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:744249
E. Vampovac, "Uloga školskih knjižnica u radu s djecom sa slušnim oštećenjem", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:744249