Brkić, V. (2020). Imperativnost u reklamnom diskursu hrvatskog, mađarskog i slovenskog jezika (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:333979
Brkić, Vanja. "Imperativnost u reklamnom diskursu hrvatskog, mađarskog i slovenskog jezika." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:333979
Brkić, Vanja. "Imperativnost u reklamnom diskursu hrvatskog, mađarskog i slovenskog jezika." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:333979
Brkić, V. (2020). 'Imperativnost u reklamnom diskursu hrvatskog, mađarskog i slovenskog jezika', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 27.01.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:333979
Brkić V. Imperativnost u reklamnom diskursu hrvatskog, mađarskog i slovenskog jezika [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2020 [pristupljeno 27.01.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:333979
V. Brkić, "Imperativnost u reklamnom diskursu hrvatskog, mađarskog i slovenskog jezika", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:333979