diplomski rad
Spolne razlike u doprinosu obiteljskog čitalačkog okruženja motivaciji za čitanje u ranoj adolescenciji

Matuško, Maša
Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za psihologiju

Citirajte ovaj rad

Matuško, M. (2020). Spolne razlike u doprinosu obiteljskog čitalačkog okruženja motivaciji za čitanje u ranoj adolescenciji (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:846342

Matuško, Maša. "Spolne razlike u doprinosu obiteljskog čitalačkog okruženja motivaciji za čitanje u ranoj adolescenciji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:846342

Matuško, Maša. "Spolne razlike u doprinosu obiteljskog čitalačkog okruženja motivaciji za čitanje u ranoj adolescenciji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:846342

Matuško, M. (2020). 'Spolne razlike u doprinosu obiteljskog čitalačkog okruženja motivaciji za čitanje u ranoj adolescenciji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 22.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:846342

Matuško M. Spolne razlike u doprinosu obiteljskog čitalačkog okruženja motivaciji za čitanje u ranoj adolescenciji [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2020 [pristupljeno 22.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:846342

M. Matuško, "Spolne razlike u doprinosu obiteljskog čitalačkog okruženja motivaciji za čitanje u ranoj adolescenciji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:846342

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.