Sveučilište u Zagrebu Filozofski fakultet Odsjek za psihologiju
Citirajte ovaj rad
Matuško, M. (2020). Spolne razlike u doprinosu obiteljskog čitalačkog okruženja motivaciji za čitanje u ranoj adolescenciji (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:846342
Matuško, Maša. "Spolne razlike u doprinosu obiteljskog čitalačkog okruženja motivaciji za čitanje u ranoj adolescenciji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:846342
Matuško, Maša. "Spolne razlike u doprinosu obiteljskog čitalačkog okruženja motivaciji za čitanje u ranoj adolescenciji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:846342
Matuško, M. (2020). 'Spolne razlike u doprinosu obiteljskog čitalačkog okruženja motivaciji za čitanje u ranoj adolescenciji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 03.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:846342
Matuško M. Spolne razlike u doprinosu obiteljskog čitalačkog okruženja motivaciji za čitanje u ranoj adolescenciji [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2020 [pristupljeno 03.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:846342
M. Matuško, "Spolne razlike u doprinosu obiteljskog čitalačkog okruženja motivaciji za čitanje u ranoj adolescenciji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:846342