Baranček, D. (2020). Marketing u nakladništvu – s posebnim osvrtom na hrvatske prilike (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:219285
Baranček, Danijela. "Marketing u nakladništvu – s posebnim osvrtom na hrvatske prilike." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:219285
Baranček, Danijela. "Marketing u nakladništvu – s posebnim osvrtom na hrvatske prilike." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:219285
Baranček, D. (2020). 'Marketing u nakladništvu – s posebnim osvrtom na hrvatske prilike', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:219285
Baranček D. Marketing u nakladništvu – s posebnim osvrtom na hrvatske prilike [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2020 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:219285
D. Baranček, "Marketing u nakladništvu – s posebnim osvrtom na hrvatske prilike", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:219285