diplomski rad
E-učenje kao prostor za afirmaciju školske knjižnice

Radmilović, Igor
Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti

Citirajte ovaj rad

Radmilović, I. (2019). E-učenje kao prostor za afirmaciju školske knjižnice (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:247558

Radmilović, Igor. "E-učenje kao prostor za afirmaciju školske knjižnice." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:247558

Radmilović, Igor. "E-učenje kao prostor za afirmaciju školske knjižnice." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:247558

Radmilović, I. (2019). 'E-učenje kao prostor za afirmaciju školske knjižnice', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:247558

Radmilović I. E-učenje kao prostor za afirmaciju školske knjižnice [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2019 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:247558

I. Radmilović, "E-učenje kao prostor za afirmaciju školske knjižnice", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:247558

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.