diplomski rad
Uloga radioničkih aktivnosti dječjih knjižnica u razvoju fonološke osjetljivosti kod djece

Beštak, Katarina
Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za fonetiku
Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti

Citirajte ovaj rad

Beštak, K. (2020). Uloga radioničkih aktivnosti dječjih knjižnica u razvoju fonološke osjetljivosti kod djece (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:864382

Beštak, Katarina. "Uloga radioničkih aktivnosti dječjih knjižnica u razvoju fonološke osjetljivosti kod djece." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:864382

Beštak, Katarina. "Uloga radioničkih aktivnosti dječjih knjižnica u razvoju fonološke osjetljivosti kod djece." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:864382

Beštak, K. (2020). 'Uloga radioničkih aktivnosti dječjih knjižnica u razvoju fonološke osjetljivosti kod djece', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:864382

Beštak K. Uloga radioničkih aktivnosti dječjih knjižnica u razvoju fonološke osjetljivosti kod djece [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2020 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:864382

K. Beštak, "Uloga radioničkih aktivnosti dječjih knjižnica u razvoju fonološke osjetljivosti kod djece", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:864382

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.