Sveučilište u Zagrebu Filozofski fakultet Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti
Citirajte ovaj rad
Tolj, N. (2019). Utjecaj društvenih mreža na marketing proizvoda (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:264009
Tolj, Nevenka. "Utjecaj društvenih mreža na marketing proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:264009
Tolj, Nevenka. "Utjecaj društvenih mreža na marketing proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:264009
Tolj, N. (2019). 'Utjecaj društvenih mreža na marketing proizvoda', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 19.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:264009
Tolj N. Utjecaj društvenih mreža na marketing proizvoda [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2019 [pristupljeno 19.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:264009
N. Tolj, "Utjecaj društvenih mreža na marketing proizvoda", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:264009