završni rad
Utjecaj društvenih mreža na marketing proizvoda

Tolj, Nevenka
Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti

Citirajte ovaj rad

Tolj, N. (2019). Utjecaj društvenih mreža na marketing proizvoda (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:264009

Tolj, Nevenka. "Utjecaj društvenih mreža na marketing proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:264009

Tolj, Nevenka. "Utjecaj društvenih mreža na marketing proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:264009

Tolj, N. (2019). 'Utjecaj društvenih mreža na marketing proizvoda', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:264009

Tolj N. Utjecaj društvenih mreža na marketing proizvoda [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2019 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:264009

N. Tolj, "Utjecaj društvenih mreža na marketing proizvoda", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:264009

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.