Sveučilište u Zagrebu Filozofski fakultet Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti
Citirajte ovaj rad
Svečnjak, M. (2024). Suradnja školskog knjižničara i učitelja razredne nastave u razvijanju digitalne pismenosti učenika (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:434570
Svečnjak, Maja. "Suradnja školskog knjižničara i učitelja razredne nastave u razvijanju digitalne pismenosti učenika." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:434570
Svečnjak, Maja. "Suradnja školskog knjižničara i učitelja razredne nastave u razvijanju digitalne pismenosti učenika." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:434570
Svečnjak, M. (2024). 'Suradnja školskog knjižničara i učitelja razredne nastave u razvijanju digitalne pismenosti učenika', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 21.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:434570
Svečnjak M. Suradnja školskog knjižničara i učitelja razredne nastave u razvijanju digitalne pismenosti učenika [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2024 [pristupljeno 21.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:434570
M. Svečnjak, "Suradnja školskog knjižničara i učitelja razredne nastave u razvijanju digitalne pismenosti učenika", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:434570