prikaz prve stranice dokumenta (De)motivirajući nastavnički stilovi: uloga temeljnih psiholoških potreba i nastavničke samoefikasnosti
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
(De)motivirajući nastavnički stilovi: uloga temeljnih psiholoških potreba i nastavničke samoefikasnosti

Balaško, Lucia
University of Zagreb
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Psychology

Cite this document

Balaško, L. (2023). (De)motivirajući nastavnički stilovi: uloga temeljnih psiholoških potreba i nastavničke samoefikasnosti (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:140808

Balaško, Lucia. "(De)motivirajući nastavnički stilovi: uloga temeljnih psiholoških potreba i nastavničke samoefikasnosti." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:140808

Balaško, Lucia. "(De)motivirajući nastavnički stilovi: uloga temeljnih psiholoških potreba i nastavničke samoefikasnosti." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:140808

Balaško, L. (2023). '(De)motivirajući nastavnički stilovi: uloga temeljnih psiholoških potreba i nastavničke samoefikasnosti', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 30 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:140808

Balaško L. (De)motivirajući nastavnički stilovi: uloga temeljnih psiholoških potreba i nastavničke samoefikasnosti [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2023 [cited 2024 April 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:140808

L. Balaško, "(De)motivirajući nastavnički stilovi: uloga temeljnih psiholoških potreba i nastavničke samoefikasnosti", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:140808

Please login to the repository to save this object to your list.