master's thesis
Uloga školskih knjižnica i školskih knjižničara u radu s učenicima s Rješenjem o primjerenom obliku školovanja

Percan Pamić, Patricia
University of Zagreb
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of information and Communication sciences

Cite this document

Percan Pamić, P. (2022). Uloga školskih knjižnica i školskih knjižničara u radu s učenicima s Rješenjem o primjerenom obliku školovanja (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:706340

Percan Pamić, Patricia. "Uloga školskih knjižnica i školskih knjižničara u radu s učenicima s Rješenjem o primjerenom obliku školovanja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:706340

Percan Pamić, Patricia. "Uloga školskih knjižnica i školskih knjižničara u radu s učenicima s Rješenjem o primjerenom obliku školovanja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:706340

Percan Pamić, P. (2022). 'Uloga školskih knjižnica i školskih knjižničara u radu s učenicima s Rješenjem o primjerenom obliku školovanja', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 02 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:706340

Percan Pamić P. Uloga školskih knjižnica i školskih knjižničara u radu s učenicima s Rješenjem o primjerenom obliku školovanja [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2022 [cited 2024 October 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:706340

P. Percan Pamić, "Uloga školskih knjižnica i školskih knjižničara u radu s učenicima s Rješenjem o primjerenom obliku školovanja", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:706340

Please login to the repository to save this object to your list.