prikaz prve stranice dokumenta Imperativnost u reklamnom diskursu hrvatskog, mađarskog i slovenskog jezika
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Imperativnost u reklamnom diskursu hrvatskog, mađarskog i slovenskog jezika

Brkić, Vanja
University of Zagreb
Faculty of Humanities and Social Sciences

Cite this document

Brkić, V. (2020). Imperativnost u reklamnom diskursu hrvatskog, mađarskog i slovenskog jezika (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:333979

Brkić, Vanja. "Imperativnost u reklamnom diskursu hrvatskog, mađarskog i slovenskog jezika." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:333979

Brkić, Vanja. "Imperativnost u reklamnom diskursu hrvatskog, mađarskog i slovenskog jezika." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:333979

Brkić, V. (2020). 'Imperativnost u reklamnom diskursu hrvatskog, mađarskog i slovenskog jezika', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 28 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:333979

Brkić V. Imperativnost u reklamnom diskursu hrvatskog, mađarskog i slovenskog jezika [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2020 [cited 2024 March 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:333979

V. Brkić, "Imperativnost u reklamnom diskursu hrvatskog, mađarskog i slovenskog jezika", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:333979

Please login to the repository to save this object to your list.