Brkić, V. (2020). Imperativnost u reklamnom diskursu hrvatskog, mađarskog i slovenskog jezika (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:333979
Brkić, Vanja. "Imperativnost u reklamnom diskursu hrvatskog, mađarskog i slovenskog jezika." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:333979
Brkić, Vanja. "Imperativnost u reklamnom diskursu hrvatskog, mađarskog i slovenskog jezika." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:333979
Brkić, V. (2020). 'Imperativnost u reklamnom diskursu hrvatskog, mađarskog i slovenskog jezika', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 10 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:333979
Brkić V. Imperativnost u reklamnom diskursu hrvatskog, mađarskog i slovenskog jezika [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2020 [cited 2025 April 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:333979
V. Brkić, "Imperativnost u reklamnom diskursu hrvatskog, mađarskog i slovenskog jezika", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:333979