master's thesis
Odnos potrebe za kognicijom, ciljeva postignuća i uključenosti u učenje matematike

Čudina, Iva
University of Zagreb
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Psychology

Cite this document

Čudina, I. (2019). Odnos potrebe za kognicijom, ciljeva postignuća i uključenosti u učenje matematike (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:122198

Čudina, Iva. "Odnos potrebe za kognicijom, ciljeva postignuća i uključenosti u učenje matematike." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:122198

Čudina, Iva. "Odnos potrebe za kognicijom, ciljeva postignuća i uključenosti u učenje matematike." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:122198

Čudina, I. (2019). 'Odnos potrebe za kognicijom, ciljeva postignuća i uključenosti u učenje matematike', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 01 May 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:122198

Čudina I. Odnos potrebe za kognicijom, ciljeva postignuća i uključenosti u učenje matematike [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2019 [cited 2021 May 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:122198

I. Čudina, "Odnos potrebe za kognicijom, ciljeva postignuća i uključenosti u učenje matematike", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:122198

Islandora Bookmark - Please login to use this feature