master's thesis
Odnos potrebe za kognicijom, ciljeva postignuća i uključenosti u učenje matematike

Čudina, Iva
University of Zagreb
University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Psychology

Cite this document

Čudina, I. (2019). Odnos potrebe za kognicijom, ciljeva postignuća i uključenosti u učenje matematike (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:122198

Čudina, Iva. "Odnos potrebe za kognicijom, ciljeva postignuća i uključenosti u učenje matematike." Master's thesis, University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:122198

Čudina, Iva. "Odnos potrebe za kognicijom, ciljeva postignuća i uključenosti u učenje matematike." Master's thesis, University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:122198

Čudina, I. (2019). 'Odnos potrebe za kognicijom, ciljeva postignuća i uključenosti u učenje matematike', Master's thesis, University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 24 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:122198

Čudina I. Odnos potrebe za kognicijom, ciljeva postignuća i uključenosti u učenje matematike [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2019 [cited 2020 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:122198

I. Čudina, "Odnos potrebe za kognicijom, ciljeva postignuća i uključenosti u učenje matematike", Master's thesis, University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:122198

Islandora Bookmark - Please login to use this feature