master's thesis
Uloga nastavničke samoefikasnosti, osjećaja odgovornosti prema učenicima i empatije u podučavanju o predrasudama

Šalković, Mirna
University of Zagreb
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Psychology

Cite this document

Šalković, M. (2021). Uloga nastavničke samoefikasnosti, osjećaja odgovornosti prema učenicima i empatije u podučavanju o predrasudama (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:813846

Šalković, Mirna. "Uloga nastavničke samoefikasnosti, osjećaja odgovornosti prema učenicima i empatije u podučavanju o predrasudama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:813846

Šalković, Mirna. "Uloga nastavničke samoefikasnosti, osjećaja odgovornosti prema učenicima i empatije u podučavanju o predrasudama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:813846

Šalković, M. (2021). 'Uloga nastavničke samoefikasnosti, osjećaja odgovornosti prema učenicima i empatije u podučavanju o predrasudama', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 25 October 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:813846

Šalković M. Uloga nastavničke samoefikasnosti, osjećaja odgovornosti prema učenicima i empatije u podučavanju o predrasudama [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2021 [cited 2021 October 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:813846

M. Šalković, "Uloga nastavničke samoefikasnosti, osjećaja odgovornosti prema učenicima i empatije u podučavanju o predrasudama", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:813846

Islandora Bookmark - Please login to use this feature