master's thesis
Komunikacija tijekom sukoba u partnerskim odnosima i dijadno nošenje sa stresom osoba istospolne seksualne orijentacije

Hantak, Mario
University of Zagreb
University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Psychology

Cite this document

Hantak, M. (2020). Komunikacija tijekom sukoba u partnerskim odnosima i dijadno nošenje sa stresom osoba istospolne seksualne orijentacije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:874697

Hantak, Mario. "Komunikacija tijekom sukoba u partnerskim odnosima i dijadno nošenje sa stresom osoba istospolne seksualne orijentacije." Master's thesis, University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:874697

Hantak, Mario. "Komunikacija tijekom sukoba u partnerskim odnosima i dijadno nošenje sa stresom osoba istospolne seksualne orijentacije." Master's thesis, University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:874697

Hantak, M. (2020). 'Komunikacija tijekom sukoba u partnerskim odnosima i dijadno nošenje sa stresom osoba istospolne seksualne orijentacije', Master's thesis, University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 19 January 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:874697

Hantak M. Komunikacija tijekom sukoba u partnerskim odnosima i dijadno nošenje sa stresom osoba istospolne seksualne orijentacije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2020 [cited 2021 January 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:874697

M. Hantak, "Komunikacija tijekom sukoba u partnerskim odnosima i dijadno nošenje sa stresom osoba istospolne seksualne orijentacije", Master's thesis, University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:874697

Islandora Bookmark - Please login to use this feature