University of Zagreb Faculty of Humanities and Social Sciences Department of Pedagogy
Cite this document
Mundjer, A. (2020). Uloga pedagoga u realizaciji nastave hrvatskog jezika za učenike sa specifičnim teškoćama u učenju (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:903283
Mundjer, Antonia. "Uloga pedagoga u realizaciji nastave hrvatskog jezika za učenike sa specifičnim teškoćama u učenju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:903283
Mundjer, Antonia. "Uloga pedagoga u realizaciji nastave hrvatskog jezika za učenike sa specifičnim teškoćama u učenju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:903283
Mundjer, A. (2020). 'Uloga pedagoga u realizaciji nastave hrvatskog jezika za učenike sa specifičnim teškoćama u učenju', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 14 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:903283
Mundjer A. Uloga pedagoga u realizaciji nastave hrvatskog jezika za učenike sa specifičnim teškoćama u učenju [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2020 [cited 2024 September 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:903283
A. Mundjer, "Uloga pedagoga u realizaciji nastave hrvatskog jezika za učenike sa specifičnim teškoćama u učenju", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:903283