TY - THES ID - ffzg:12885 TI - Croatian Teachers’ Strategies for Reducing EFL Students’ Foreign Language Anxiety AU - Skendrović, Barbara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ffzg:12584 TI - Investigating Cognitive Strategies for Analyzing Conceptual Integration: A Comparison of English Major and Non-English Major Undergraduate Students AU - Belamarić, Ena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ffzg:12592 TI - Relationship between cross-linguistic influence and L3 morphosyntactic development AU - Šprajc, Viktor DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ffzg:10593 TI - Code-switching practices of English majors in computer-mediated communication AU - Jurina, Jelena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - BOOK ID - ffzg:10203 TI - UZRT 2024 - Pretkonferencijski dan: Rano učenje jezika u Hrvatskoj ‒ dvadeset godina poslije. Knjiga sažetaka DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - BOOK ID - ffzg:10202 TI - UZRT 2024: Early language learning in formal contexts. Book of abstracts DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ffzg:991 TI - El uso del inglés en las discusiones virtuales en español: análisis de la mezcla de códigos AU - Kovačić, Nives DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER -