pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn fpzg:2560,thesis,"Javnost rada kreditnih financijskih institucija","Miše, Kristina",,,,,,,, fpzg:2559,thesis,"Uloga brenda poslodavca u motivaciji zaposlenika","Kastropil Sentić, Nikolina",,,,,,,, fpzg:2532,thesis,"Popularizacija sportske rekreacije u lokalnoj zajednici kroz strateško komuniciranje","Malnar, Zoran",,,,,,,, fpzg:2533,thesis,"Teorija uokviravanja u medijskom prikazu klimatskih promjena","Graberski, Manuela",,,,,,,, fpzg:2506,thesis,"Politička komunikacija Silvia Berlusconia na Tik Toku","Raić, Lana",,,,,,,, fpzg:2494,thesis,"Politička participacija mladih kroz digitalni aktivizam - studija slučaja ""Petkom za budućnost""","Tokić, Tea",,,,,,,, fpzg:2501,thesis,"Političke ideologije u trilogiji ""Vitez tame""","Marić, Ivan",,,,,,,, fpzg:2487,thesis,"Doprinos festivala imidžu Umaga kao turističke destinacije","Tutmić, Ilma",,,,,,,, fpzg:2486,thesis,"Prepoznatljivost brenda Red Bull kroz sport u Hrvatskoj","Kalea, Kristina",,,,,,,, fpzg:2489,thesis,"Stvaranje identiteta i imidža Hrvatske nakon ulaska u Europsku uniju","Šeremet, Ela",,,,,,,, fpzg:2562,thesis,"Uloga kulturne diplomacije u promociji Kraljevine Španjolske u Hrvatskoj","Knežević, Tia",,,,,,,, fpzg:2500,thesis,"Rebrendiranje rukometnog kluba Osijek na društvenim mrežama","Josić, Tena",,,,,,,, fpzg:2502,thesis,"Strategije odnosa s javnošću globalnih kozmetičkih brendova - analiza društvenih mreža Fenty beauty, Rare beauty i Rhode","Ivoković, Marina",,,,,,,, fpzg:2499,thesis,"Strategije osobnog brendiranja gradonačelnice Sarajeva Benjamine Karić na Instagramu","Barišić, Lucija",,,,,,,, fpzg:2498,thesis,"Uloga društvenih mreža u promociji filmova - studija slučaja Barbie","Habek, Paula",,,,,,,, fpzg:2337,thesis,"Uloga koncepta sportswashing u stvaranju imidža","Silov, Roko",,,,,,,, fpzg:2336,thesis,"Uloga odnosa s javnošću u popularizaciji održivog turizma","Jokić, Petra",,,,,,,, fpzg:2235,thesis,"Etičnost beauty kampanja u Hrvatskoj","Lenardić Jakopač, Patricija",,,,,,,, fpzg:2238,thesis,"Pojava influencer marketinga i utjecaj na potrošačke navike mladih","Đuranić, Anja",,,,,,,, fpzg:2263,thesis,"Osobno brendiranje - studija slučaja Kim Kardashian","Dujmović, Marta",,,,,,,, fpzg:2267,thesis,"Studija slučaja kriznog komuniciranja organizacije OceanGate","Šango, Antonio",,,,,,,, fpzg:2268,thesis,"Uloga karikatura Nika Titanika u političkoj participaciji građana u Hrvatskoj","Brico, Paula",,,,,,,, fpzg:2265,thesis,"Uloga oglasa u jugoslavenskim ženskim časopisima u osnaživanju žena","Šitum, Tara",,,,,,,, fpzg:2269,thesis,"Usporedba izvještavanja hrvatskih medija o nastupu Novaka Đokovića na Australian Openu 2022. i 2023.","Sedlar, Jakov",,,,,,,, fpzg:2191,thesis,"Imidž probacijske službe među ključnim dionicima u Hrvatskoj","Zelić Ferenčić, Vesna",,,,,,,, fpzg:2345,thesis,"Položaj hrvatskih stručnjakinja za odnose s javnošću u javnom sektoru","Maraković, Josipa",,,,,,,, fpzg:2182,thesis,"Brend poslodavca kao temelj privlačnosti među generacijom Z","Poljanec, Dora",,,,,,,, fpzg:2183,thesis,"Obilježja prostora prilikom organizacije događanja u industriji zabave","Žažar Sedlar, Daria",,,,,,,, fpzg:2173,thesis,"Autobiografski diskurs u funkciji osobnog brendiranja Darija Srne","Trošić, Larisa",,,,,,,, fpzg:2176,thesis,"Brendiranje grada Zadra kao turističke destinacije","Latinčić, Petar",,,,,,,, dsos:134,dissertation,"UTJECAJ INTERNE KOMUNIKACIJE NA ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIKA JAVNIH PODUZEĆA U HRVATSKOJ","Poljak, Josip",,,,,,,, fpzg:2152,thesis,"Osobni brend - studija slučaja Maje Šuput","Škabić, Luka",,,,,,,, fpzg:2151,thesis,"Persuazivna komunikacija u funkciji brend aktivizma na primjeru Nikea","Belec, Sara",,,,,,,, fpzg:2144,thesis,"Komunikacija Europskog socijalnog fonda na društvenim mrežama","Matošin, Ivana",,,,,,,, fpzg:2157,thesis,"Mogućnosti brendiranja grada Križevaca kao turističke destinacije","Birač, Marko",,,,,,,, fpzg:2138,thesis,"Etičnost odnosa s javnošću - percepcija hrvatskih građana","Zrilić, Dario",,,,,,,, fpzg:2134,thesis,"Komunikacijska politika Europske Unije iz perspektive odnosa s javnošću","Beljan, Mirna",,,,,,,, fpzg:2116,thesis,"Uloga odnosa s javnošću u promociji nautičkog turizma Hrvatske","Jekić, Nives",,,,,,,, fpzg:2082,thesis,"Brendiranje Banovine kao turističke destinacije","Brigljević, Iva-Mila",,,,,,,, fpzg:2077,thesis,"Brendiranje Međimurske županije kao turističke destinacije","Bertović, Ivana",,,,,,,, fpzg:2080,thesis,"Uloga društvenih mreža u brendiranju telekomunikacijskih tvrtki u Hrvatskoj","Preložiček, Valentin",,,,,,,, fpzg:2079,thesis,"Uloga odnosa s javnošću u popularizaciji ženskog poduzetništva u Hrvatskoj","Filipović, Ljiljana",,,,,,,, fpzg:2078,thesis,"Upravljanje komunikacijom lokalnih turističkih zajednica na društvenim mrežama","Ćuk, Davorka",,,,,,,, fpzg:2081,thesis,"Učinci informativno-edukativne kampanje ""Misli na druge - cijepi se""","Vučilovski, Sara",,,,,,,, fpzg:2057,thesis,"Brendiranje grada Šibenika kroz četiri tvrđave","Samodol, Ana",,,,,,,, fpzg:2060,thesis,"Korištenje umjetne inteligencije u odnosima s javnošću u Hrvatskoj","Rukavina, Ana",,,,,,,, fpzg:2058,thesis,"Kraljica Elizabeta II. kao brend","Šarčević, Azra",,,,,,,, fpzg:2056,thesis,"Product placement u serijama američke, korejske i hrvatske produkcije","Vukelić, Ivana",,,,,,,, fpzg:1940,thesis,"Imidž Pule kao turističke destinacije i stvaranje turističkog brend","Stojić, Alen",,,,,,,, fpzg:1938,thesis,"Odnosi s javnošću u sportu na primjeru Formule 1","Jurković, Anamaria",,,,,,,, fpzg:1939,thesis,"Strategije i taktike odnosa s javnošću u poslovanju drogerija - slučaj DM Hrvatska","Gašpert, Lucija",,,,,,,, fpzg:1896,thesis,"Utvrđivanje identiteta Vukovarsko-srijemske županije za brendiranje kao turističke destinacije","Pinjuh, Sandra",,,,,,,, ffzg:7882,dissertation,"Vladino upravljanje kriznom komunikacijom na internetu u javnozdravstvenoj krizi","Kanajet, Karlo",,,,,,,, fpzg:1877,thesis,"Odnosi s javnošću u modnoj industriji: slučajevi greenwashinga","Brčić, Nikolina",,,,,,,, fpzg:1875,thesis,"Percepcija novinara o vlastitoj autonomiji u digitalnom okruženju","Knez, Domenika",,,,,,,, fpzg:1876,thesis,"Punk i politika - motivi i teme u britanskoj punk glazbi","Macešan, Nikolina",,,,,,,, fpzg:2137,thesis,"Razvoj Hrvatske udruge za odnose s javnošću od osnutka do danas","Prpić, Iva",,,,,,,, fpzg:1865,thesis,"Uloga odnosa s javnošću u komuniciranju društveno odgovornog poslovanja u hrvatskom bankarskom sektoru tijekom pandemije COVID-19","Šantić, Jelena",,,,,,,, fpzg:1858,thesis,"Pristupi u rješavanju sukoba među zaposlenicima: kako doći do win-win rješenja?","Salameh, Suzana",,,,,,,, fpzg:1848,thesis,"Percepcija važnosti odnosa s javnošću među ravnateljima srednjih škola Grada Zagreba","Vukelić, Petar",,,,,,,, fpzg:1766,thesis,"Analiza službenih profila kozmetičkih brendova na Instagramu u 2020. godini","Šoštarec, Ema",,,,,,,, fpzg:1774,thesis,"Krizno komuniciranje u turizmu - studija slučaja erupcije vulkana Cumbre Vieja","Pervan, Valentina",,,,,,,, fpzg:1769,thesis,"Masovni turizam i njegove posljedice za imidž turističke destinacije na primjeru otoka Paga","Peranić, Marijana",,,,,,,, fpzg:1770,thesis,"Organizacija događanja u neprofitnom sektoru na primjeru Erasmus Student Network","Vrban, Sara",,,,,,,, fpzg:1768,thesis,"Upravljanje kriznom komunikacijom u aferi ""Fimi Media""","Stojanović, Maja",,,,,,,, fpzg:1759,thesis,"Brendiranje grada Nina kao romantične destinacije","Kuliš, Monika",,,,,,,, fpzg:1757,thesis,"Gastronomska ponuda kao motiv turističke posjete Južnoj Dalmaciji","Jelčić, Ana-Marija",,,,,,,, fpzg:1760,thesis,"Komunikacijski aspekti ruralnog turizma u Ličko-senjskoj županiji","Stilinović, Luciana",,,,,,,, fpzg:1746,thesis,"Navike čitanja i informiranja korisnika Gradske knjižnice Ivan Goran Kovačić u vrijeme pandemije COVID-19","Marinović, Marta",,,,,,,, fpzg:1751,thesis,"Odrednice za brendiranje Starog Grada na Hvaru kao turističke destinacije","Blačić, Josipa",,,,,,,, fpzg:1753,thesis,"Primjena reaktivnih strategija zrakoplovnih kompanija - slučaj American Airlines 11. rujna 2001.","Majkopet, Jennifer Anna",,,,,,,, fpzg:1763,thesis,"Utjecaj pandemije COVID-19 na ponašanje potrošača u Hrvatskoj pri online kupnji namirnica","Kovačević, Antonia",,,,,,,, fpzg:1714,thesis,"Brendiranje države kroz komunikaciju na službenim profilima političara: primjer Republike Hrvatske","Tušek, Valentina",,,,,,,, fpzg:1715,thesis,"Kako su online platforme promijenile glazbenu industriju","Tomljenović, Nera",,,,,,,, fpzg:1741,thesis,"Komunikacijska inovacija na društvenim mrežama: studija slučaja Elona Muska i Tesle","Bratić, Ana",,,,,,,, fpzg:1716,thesis,"Medijske navike i korištenje pametnih mobilnih uređaja: Individualizacija medijske prehrane","Boko, Antea",,,,,,,, fpzg:1732,thesis,"Promocija i marketing na e-sportskim natjecanjima: Primjer video igre League of Legends","Pepelko Farszky, Izabela",,,,,,,, fpzg:1734,thesis,"Strateška komunikacija luksuznih brendova na društvenim medijima","Domančić, Lana",,,,,,,, fpzg:1648,thesis,"Imidž novinara i novinarske profesije u hrvatskoj javnosti","Mandić, Doris",,,,,,,, fpzg:1652,thesis,"Kreiranje novih proizvodnih brendova u hrvatskoj prehrambenoj industriji","Martinić, Ana",,,,,,,, fpzg:1650,thesis,"Povjerenje u utjecajnike kao izvore informacija o proizvodima i uslugama među mladima","Ropret, Lucija",,,,,,,, fpzg:1636,thesis,"Uloga roditelja u razotkrivanju privatnosti maloljetne djece","Polzer, Patricia",,,,,,,, fpzg:1658,thesis,"Upravljanje komunikacijom hrvatskih kozmetičkih brendova na društvenim mrežama","Poljanec, Dora",,,,,,,, fpzg:1660,thesis,"Online turistička komunikacija u doba pandemije Covid-19 na primjeru Hrvatske, Španjolske i Grčke","Vugrinec, Helena",,,,,,,, fpzg:1667,thesis,"Upravljanje komunikacijom Formule 1 na društvenim mrežama nakon Bernieja Ecclestonea","Jelušić, Matea Elena",,,,,,,, fpzg:1673,thesis,"Uloga digitalnih alata u održavanju poslovne komunikacije za vrijeme koronakrize","Puljić, Josipa",,,,,,,, fpzg:1620,thesis,"Komunikacija HDS ZAMP-a i oblikovanje percepcije o autorskom pravu u Hrvatskoj","Radić, Katarina",,,,,,,, fpzg:1664,thesis,"Generacijske razlike i digitalne tehnologije - primjer Večernjeg lista","Ježovita, Mateja",,,,,,,, fpzg:1628,thesis,"Konstrukcija stvarnosti na Instagramu među hrvatskim studentima","Mikša, Martina",,,,,,,, fpzg:1626,thesis,"Krizna komunikacija turističkih agencija na području Grada Zagreba u pandemijskoj 2020. godini","Domitrović, Laura",,,,,,,, fpzg:1629,thesis,"Upravljanje reputacijom na Facebooku i Instagramu u prehrambenoj industriji","Petrov, Antonela",,,,,,,, fpzg:1563,thesis,"KRIZNA KOMUNIKACIJA STOŽERA CIVILNE ZAŠTITE REPUBLIKE HRVATSKE USLIJED PANDEMIJSKE KRIZE COVID-19 NA FACEBOOKU I TWITTERU","Mezdjić, Petra",,,,,,,, fpzg:1388,thesis,"Emocije u oglašavanju i njihov utjecaj na odnos s potrošačima","Bais, Laura",,,,,,,, fpzg:1542,thesis,"Identifikacija tehnika spina u hrvatskoj političkoj komunikaciji","Takač, Karla",,,,,,,, fpzg:1443,thesis,"Imidž Dubrovnika kao turističke destinacije","Jurina, Matea",,,,,,,, fpzg:1468,thesis,"Koncept zemlje podrijetla na primjerima iz automobilske industrije Njemačke, Italije i Francuske","Koren, Tin",,,,,,,, fpzg:1421,thesis,"Krizna komunikacija Svjetske zdravstvene organizacije: studija slučaja pandemije COVID-19","Fuček, Matej",,,,,,,, fpzg:1457,thesis,"Krizno komuniciranje na društvenim mrežama tijekom pandemije COVID-19 na primjeru Hrvatske turističke zajednice","Kezić, Ivona",,,,,,,, fpzg:1425,thesis,"Odnosi s javnošću u promociji turističkih destinacija - primjer Dubrovnika","Galjuf, Anamaria",,,,,,,, fpzg:1360,thesis,"Promjena korporativne komunikacije u vrijeme pandemije COVID-19: primjer Valamara","Krnic, Lana",,,,,,,, fpzg:1408,thesis,"Strateško komuniciranje udruga za pomoć žrtvama seksualnog nasilja na primjeru Ženske sobe - Centra za seksualna prava","Dukši, Anamarija",,,,,,,, fpzg:1348,thesis,"Stvaranje imidža Hrvatske kao atraktivne filmske lokacije","Bahun, Filip",,,,,,,, fpzg:1415,thesis,"Uloga Instagrama u promociji turističkih destinacija","Filipović, Anamarija",,,,,,,, fpzg:1504,thesis,"Uloga odnosa s javnošću u radu hrvatskih lokalnih turističkih zajednica","Pleše, Ana",,,,,,,, fpzg:1407,thesis,"Uloga žena u odnosima s javnošću u Hrvatskoj","Dominiković, Andrea",,,,,,,, fpzg:1387,thesis,"Brendiranje Hrvatske kroz Svjetsko nogometno prvenstvo 2018. godine","Biljan, Lana",,,,,,,, fpzg:1391,thesis,"Krizno komuniciranje Konzuma u vrijeme pandemije COVID-19","Braer, Maria",,,,,,,, fpzg:1480,thesis,"Osobno brendiranje u sportu: studija slučaja Cristiana Ronalda","Marić, Tomislav",,,,,,,, fpzg:1406,thesis,"Tenisači kao brendovi na primjeru Rogera Federera i Novaka Đokovića","Čuturić, Paula",,,,,,,, fpzg:1444,thesis,"Uloga i učinak 'hejtanja' na društvenim mrežama","Jeličić, Ivona",,,,,,,, fpzg:1516,thesis,"Uloga prvih dama u kreiranju imidža predsjednika","Raguž, Veronika",,,,,,,, fpzg:1566,thesis,"SJEDINJENE AMERIČKE DRŽAVE: KOLIJEVKA MODERNIH ODNOSA S JAVNOŠĆU","Žužić, Krešimira",,,,,,,, fpzg:1434,thesis,"Korištenje društvenih mreža u procesu brendiranja osoba i projekata","Hasnek, Matej",,,,,,,, fpzg:1433,thesis,"Uloga filma u promociji Dubrovnika kao turističke destinacije","Habunek, Anamaria",,,,,,,, fpzg:1562,thesis,"KOMUNIKACIJSKI STIL PREDSJEDNIČKOG KANDIDATA DONALDA TRUMPA NA TWITTERU TIJEKOM 2015. I 2016. GODINE","Medved, Žana",,,,,,,, fpzg:1564,thesis,"POLITIČKA KOMUNIKACIJA HRVATSKIH GRADONAČELNIKA NA FACEBOOKU","Mihovilović Pajkin, Marina",,,,,,,, fpzg:1238,thesis,"Brendiranje Hrvatskog zagorja kao turističke destinacije","Žunec, Viktorija",,,,,,,, fpzg:1217,thesis,"Brendiranje emocija - kako je Danska brendirala sreću?","Slivar, Dora",,,,,,,, fpzg:1231,thesis,"Brendiranje grada Vrbovca","Mlinarić, Paulina",,,,,,,, fpzg:1219,thesis,"Brendiranje nogometaša - studija slučaja Luke Modrića","Duvnjak, Katarina",,,,,,,, fpzg:1237,thesis,"Community management u sportu - primjer SEHA-Gazprom League Final 4 (2019.)","Matković, Emma",,,,,,,, fpzg:1175,thesis,"Društveno odgovorno poslovanje na primjeru Jadranskog naftovoda","Kolec, Tihana",,,,,,,, fpzg:1146,thesis,"Komunikacija brendova visoke mode na Instagramu","Cota, Iva",,,,,,,, fpzg:1220,thesis,"Moda kao sredstvo promocije destinacija","Ljubičić, Leona",,,,,,,, fpzg:1244,thesis,"Organizacija događaja u informatičkoj industriji","Magdić, Ivona",,,,,,,, fpzg:1145,thesis,"Uloga gastronomije u brendiranju Istre","Klarić, Anna",,,,,,,, fpzg:1209,thesis,"Brendiranje malih vinarija na poluotoku Pelješcu","Mrgudić, Lucija",,,,,,,, fpzg:1180,thesis,"Korporativno komuniciranje u duhanskoj industriji na primjeru tvrtke Philip Morris","Gavrić, Felicia",,,,,,,, fpzg:1208,thesis,"Kulturno-povijesna baština kao nositelj identiteta destinacije - primjer općine Nuštar","Periša, Hrvoje",,,,,,,, fpzg:1203,thesis,"Vinski brend u funkciji promocije i razvoja Istre kao turističke destinacije - na primjeru istarskih vinarija","Šola Vujčić, Tena",,,,,,,, fpzg:1191,thesis,"Analiza PR strategije i kriznog komuniciranja na primjeru Fyre Festivala","Senjak, Antonija",,,,,,,, fpzg:1227,thesis,"Analiza video materijala na društvenim medijima: studija slučaja vodećih dnevnih novina u Hrvatskoj","Šipušić, Antonija",,,,,,,, fpzg:1160,thesis,"Novi mediji kao alat upravljanja brendom na primjeru lanca hotela ""Hilton Hotels & Resort""","Prnjak, Mihaela",,,,,,,, fpzg:1168,thesis,"Utjecaj online prodavaonica na potrošačke navike studenata","Dogan, Tea",,,,,,,, fpzg:1131,thesis,"Vizualni identitet u sportu - logotipovi hrvatskih plivačkih klubova","Lukić, Toni",,,,,,,, fpzg:1297,thesis,"Analiza krizne komunikacije zdravstvenih institucija u aferi ""kiretaža""","Krivačić, Tanja",,,,,,,, fpzg:1254,thesis,"Etičnost medijskog prikazivanja žena u sportu: analiza medijskog teksta i pogledi akterica","Ožbolt, Filip",,,,,,,, fpzg:1249,thesis,"Identitet Međimurske županije i mogućnosti brendiranja kao turističke destinacije","Lovrek, Lara",,,,,,,, fpzg:1296,thesis,"Izazovi i prilike brendiranja policijskih službenika u Hrvatskoj","Čonč, Tatjana",,,,,,,, fpzg:1275,thesis,"Narativ djetinjstva u autobiografiji Luke Modrića","Džakmić, Vehmir",,,,,,,, fpzg:1278,thesis,"Retorika predsjedničke kampanje Zorana Milanovića na Facebooku 2019.","Ardalić, Lucija",,,,,,,, fpzg:1277,thesis,"Retorika reklama Erste banke u hrvatskim medijima","Borovac, Kristina",,,,,,,, fpzg:1251,thesis,"Stilske figure na naslovnicama Sportskih novosti u nogometnim izvješćima","Trošić, Larisa",,,,,,,, fpzg:1269,thesis,"Digitalni odnosi s javnošću i oglašavanje u razvoju brenda","Ilić, Darija",,,,,,,, fpzg:1268,thesis,"Uloga sporta u brendiranju i promociji države: primjer Republike Hrvatske","Hlača, Ana",,,,,,,, fpzg:1049,thesis,"Fenomen clickbaita i senzacionalizam u online medijima na primjeru portala Vijesti.hr i Dnevnik.hr","Žunić, Morana",,,,,,,, fpzg:1000,thesis,"Obilježja izvještavanja o humanitarnim akcijama na primjerima ""RTL pomaže djeci"" (RTL) i ""Uz nas niste sami"" (HRT)","Vidić, Matea",,,,,,,, fpzg:895,thesis,"Privatnost djece i mame blogerice: analiza sadržaja Instagram objava u 2018.","Uzbašić, Tea",,,,,,,, fpzg:901,thesis,"Stavovi sportskih novinara o izvještavanju sa Svjetskog nogometnog prvenstva 2018","Švagelj, Ines",,,,,,,, fpzg:899,thesis,"Uloga i pozicija fotoreportera u hrvatskim dnevnim novinama","Petrović, Matea",,,,,,,, fpzg:991,thesis,"Uloga urednika u novinskoj opremi sportskih rubrika u tiskovnom i online izdanjima Jutarnjeg lista i Večernjeg lista","Zobec, Petar",,,,,,,, fpzg:972,thesis,"Alati odnosa s javnošću u promociji glazbenika i glazbenih događaja u Hrvatskoj","Trbuščić, Martina",,,,,,,, fpzg:914,thesis,"Odnosi s javnošću u luksuznom hotelijerstvu","Ivaniš, Ines",,,,,,,, fpzg:908,thesis,"Odnosi s javnošću zdravstvenih ustanova u Hrvatskoj","Duljaj, Ema",,,,,,,, fpzg:974,thesis,"Osobno brendiranje - studija slučaja Michelle Obame","Sirovica, Sara",,,,,,,, fpzg:971,thesis,"Povjerenje studenata novinarstva i komunikologije u Facebook nakon krize s Cambridge Analyticom","Škarika, Štefica",,,,,,,, fpzg:913,thesis,"Uloga festivalskog turizma u brendiranju grada Splita","Bosančić, Mislav",,,,,,,, fpzg:884,thesis,"Upotreba novih tehnologija u organizaciji glazbenih festivala","Keškić, Matea",,,,,,,, fpzg:880,thesis,"Coca-Cola kao brend: oglašivačke strategije u 21. stoljeću","Glatki, Silvija",,,,,,,, fpzg:1010,thesis,"Kreiranje i upravljanje modnim brendovima","Lulić, Niko",,,,,,,, fpzg:1073,thesis,"Maraton lađa - uloga medija u brendiranju manifestacije","Medak, Zrinka",,,,,,,, fpzg:879,thesis,"Mogućnosti i načini brendiranja Nacionalnog parka Una","Ćurić, Anja",,,,,,,, fpzg:1076,thesis,"Odnosi s javnošću filmskih festivala u Hrvatskoj","Dorokazi, Mirela",,,,,,,, fpzg:1014,thesis,"Povezanost vizualnog identiteta hrvatskih brendova čokolade i udjela na tržištu","Švraka, Senka",,,,,,,, fpzg:963,thesis,"Sportski klubovi kao brendovi na primjeru Real Madrida","Vidić, Vlatka",,,,,,,, fpzg:1058,thesis,"Utjecaj igranog filma u brendiranju Republike Hrvatske","Nakić, Martina",,,,,,,, fpzg:951,thesis,"Eho-komore u političkoj komunikaciji: slučaj Istanbulske konvencije na Twitteru","Juričan, Anita",,,,,,,, fpzg:949,thesis,"Medijska reprezentacija Istanbulske konvencije i pitanja roda","Bucić, Iva",,,,,,,, fpzg:952,thesis,"Obilježja krizne komunikacije koncerna Agrokor u 2017. godini","Kanajet, Karlo",,,,,,,, fpzg:948,thesis,"Promocija putem Instagrama: studija slučaja svjetski poznatih influencera","Dolinar, Daniela",,,,,,,, fpzg:923,thesis,"Diskurzivne prakse normalizacije i problematizacije pozdrava ""Za dom spremni"": slučaj spomen-ploče u Jasenovcu 2017. godine","Jakovina, Petra",,,,,,,, fpzg:934,thesis,"Korelacija između percipiranog utjecaja medija i karakteristika medijske poruke: istraživanje efekta trećeg na primjeru ""Istanbulske"" konvencije","Pereš, Nika",,,,,,,, fpzg:992,thesis,"Uloga odnosa s javnošću u zdravstvenom turizmu na primjeru otoka Lošinja","Pervan, Ena",,,,,,,, fpzg:702,thesis,"Digitalizacija medija: rebrendiranje tradicionalnog medija u digitalni na primjeru 24 sata","Rendulić, Magdalena",,,,,,,, fpzg:778,thesis,"Američki filmski mjuzikli '60-ih: osnovna svojstva i stilske osebitosti","Štefinščak, Matija",,,,,,,, fpzg:758,thesis,"Američki predsjednički izbori 2016. godine: viralnost lažnih vijesti i njihova zastupljenost u hrvatskim medijima","Ćubel, Jelena",,,,,,,, fpzg:838,thesis,"Govor mržnje na Facebook stranici 24 sata","Dojčinović, Renata",,,,,,,, fpzg:755,thesis,"Iseljavanje mladih iz Hrvatske - analiza diskursa članaka objavljenih na hrvatskim news portalima","Prodan, Dominik",,,,,,,, fpzg:827,thesis,"Navike informiranja studenata novinarstva","Solomun, Mario",,,,,,,, fpzg:837,thesis,"Refleksija osobina ličnosti gamera i gamerica na primjeru videoigre The Sims 4","Ivković, Emilija",,,,,,,, fpzg:692,thesis,"Seksualno zlostavljanje u Hollywoodu i #MeToo kampanja: tematska analiza američkih i britanskih news portala","Movrić, Martina",,,,,,,, fpzg:856,thesis,"Analiza oglašivačkih kampanja hrvatskih banaka od 2010. do 2018. godine","Drvodelić, Katarina",,,,,,,, fpzg:667,thesis,"Imidž Bosne i Hercegovine na švicarskim, njemačkim i austrijskim internetskim portalima","Vincetić, Katica",,,,,,,, fpzg:820,thesis,"Izgradnja imidža Osijeka kao grada visoke tehnologije","Mutnjaković, Tena",,,,,,,, fpzg:764,thesis,"Mogućnosti brendiranja hrvatske košarke iz perspektive stručnjaka za odnose s javnošću","Bašić, Ivana",,,,,,,, fpzg:843,thesis,"Uloga nagrade European Best Destinations u brendiranju turističkih destinacija","Marić, Lorena",,,,,,,, fpzg:814,thesis,"Uloga odnosa s javnošću u popularizaciji sportova na pijesku","Šuker, Ivona",,,,,,,, fpzg:761,thesis,"Uloga odnosa s javnošću u pozicioniranju hrvatskih rukotvorina","Škorić, Antonia",,,,,,,, fpzg:836,thesis,"Uloga odnosa s javnošću u promociji nesigurnih turističkih destinacija","Deverić, Lorena",,,,,,,, fpzg:789,thesis,"Brendiranje grada Jastrebarskog kao gospodarskog subjekta","Bene, Ivona",,,,,,,, fpzg:839,thesis,"Brendiranje grada Samobora - studija slučaja","Kovačić, Ana",,,,,,,, fpzg:791,thesis,"Hercegovina kao turistički brend","Bartulić, Josip",,,,,,,, fpzg:809,thesis,"Komunikacijske strategije profesionalnih košarkaških klubova: slučaj KK Cibone","Mujačić, Matej",,,,,,,, fpzg:792,thesis,"Odnosi s javnošću i native oglašavanje: sličnosti i razlike","Tomljanović, Maria",,,,,,,, fpzg:805,thesis,"Analiza online komunikacije Hrvatske turističke zajednice","Basioli, Frane",,,,,,,, fpzg:806,thesis,"Online promocija Hrvatske turističke zajednice na emitivnim tržištima","Jagić, Janja",,,,,,,, fpzg:840,thesis,"Regionalno brendiranje na primjeru područja doline Neretve","Trojanović, Domagoj",,,,,,,, fpzg:783,thesis,"Sveučilišni programi razmjene studenata kao alat javne diplomacije","Đerić, Elena",,,,,,,, fpzg:455,thesis,"Brendiranje Sveučilišta u Mostaru na temelju percepcije studenata","Mamić, Petra",,,,,,,, fpzg:532,thesis,"Primjena i učinkovitost društveno odgovornog poslovanja u hrvatskim poduzećima","Matančić, Irena",,,,,,,, fpzg:389,thesis,"Uloga community menadžera u izgradnji online imidža organizacija - primjer velikih trgovačkih lanaca","Katić, Andrea",,,,,,,, fpzg:457,thesis,"Uloga društvenih medija u komuniciranju medijskih koncerna u Hrvatskoj","Martinić, Petra",,,,,,,, fpzg:574,thesis,"Brendiranje otočnih destinacija na Mediteranu: slučaj otoka Raba","Sušić Načeta, Sara",,,,,,,, fpzg:487,thesis,"Diskurs nastupnih i oproštajnih govora predsjednika Sabora 2003.-2016. godine","Husinec, Katarina",,,,,,,, fpzg:453,thesis,"Istraživanje imidža Osječko-baranjske županije i mogućnost njegova razvoja","Ravlić, Doris",,,,,,,, fpzg:548,thesis,"Medijska reprezentacija klimatskih promjena u diskursu hrvatskih političkih elita","Šunde, Eta",,,,,,,, fpzg:419,thesis,"Online i ""offline"" imidž Studentskog centra u Zagrebu: sličnosti i razlike","Crnčević, Anela",,,,,,,, fpzg:480,thesis,"Portretiranje manjinskih skupina u filmskoj industriji u 21. stoljeću","Crnica, Ivana",,,,,,,, fpzg:438,thesis,"Prikriveno oglašavanje u kulinarskim emisijama na hrvatskim televizijama","Brkić, Andra",,,,,,,, fpzg:502,thesis,"Percepcija hrvatskih srednjoškolaca i studenata o zvijeszdama reality emisija","Mitić, Ana",,,,,,,, fpzg:536,thesis,"Podudarnost online imidža HRT-a s mišljenjima građana","Čičak, Zorana",,,,,,,, fpzg:526,thesis,"Prikaz stručnjaka za odnose s javnošću u igranim filmovima holivudske produkcije","Brnada, Petar",,,,,,,, fpzg:430,thesis,"Dolazak televizije u kontinentalnu Hrvatsku: usmena povijest","Deranja, Kristina",,,,,,,, fpzg:420,thesis,"Odnosi s javnošću u jedinicama lokalne samouprave - primjer Grada Karlovca","Stojanov, Hrvoje",,,,,,,, fpzg:446,thesis,"Promocija neprofitnog kazališta u Republici Hrvatskoj na društvenim mrežama","Bebek, Ena",,,,,,,, fpzg:563,thesis,"Uloga poznatih osoba u online komunikaciji političkih stranaka na parlamentarnim izborima 2007., 2011. i 2015. godine","Pasarić, Kristina",,,,,,,, fpzg:329,thesis,"Društvene mreže u novinarstvu: Karakteristike komunikacije novinara i publike putem službenih facebook stranica novinara 24sata","Bednaž, Mia",,,,,,,, fpzg:330,thesis,"Novinarke u udarnim vijestima središnjih informativnih emisija HTV-a, Nove TV i RTL-a","Injac, Monika",,,,,,,, fpzg:335,thesis,"Politički marketing na društvenim mrežama i etički prijepori","Hemen, Ivona",,,,,,,, fpzg:182,thesis,"Brendiranje Istre kao regije autohtonih vinskih sorta - primjer udruge Vinistra","Gržetić, Annamaria",,,,,,,, fpzg:92,thesis,"Preduvjeti implementacije društveno odgovornog poslovanja u hrvatskim malim poduzećima","Juričević, Ana",,,,,,,, fpzg:56,thesis,"Izvještavanje o djeci izbjeglicama u hrvatskim dnevnim novinama 2015. godine","Soko, Martina",,,,,,,, fpzg:185,thesis,"Uloga samosvijesti i nacionalnog ponosa u brendiranju države na primjeru projekta ""Ponos domovine""","Delač, Morana",,,,,,,, fpzg:206,thesis,"Uloga odnosa s javnošću pri organizacijskoj promjeni u tekstilno-odjevnoj i kožarsko-obućarskoj industriji","Žaja, Katarina",,,,,,,, fpzg:174,thesis,"Medijska reprezentacija Jadranke Kosor od 2009. godine do 2015. godine (analiza sadržaja dnevnih novina)","Jakić, Maja",,,,,,,, fpzg:111,thesis,"Načini mjerenja učinkovitosti programa odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru","Starčić, Ema",,,,,,,, fpzg:212,thesis,"Uloga djece političara u kreiranju njihove celebrity persone: studija slučaja Sashe i Malie Obame","Dretar, Dijana",,,,,,,, fpzg:196,thesis,"Uloga društvenih medija u komunikaciji turističkih zajednica Slavonije","Grbeš, Ruža",,,,,,,, fpzg:181,thesis,"Uloga filmskog turizma u brendiranju grada Dubrovnika","Grgurević, Tina",,,,,,,, fpzg:217,thesis,"Uloga gastronomije u brendiranju destinacija na primjeru Hrvatske","Ivčević, Anđela",,,,,,,, fpzg:89,thesis,"Uloga strukovnih udruga u razvoju profesije odnosa s javnošću na primjeru Hrvatske","Vuković, Ema",,,,,,,, fpzg:165,thesis,"Identitet i mogućnosti brendiranja Bosne i Hercegovine kao turističke destinacije","Stipović, Jelena",,,,,,,, fpzg:123,thesis,"Krizno komuniciranje ključnih aktera na primjeru uhićenja bivšeg premijera Ive Sanadera i gradonačelnika Zagreba Milana Bandića","Pletikosa, Anja",,,,,,,, fpzg:95,thesis,"Međunarodni odnosi s javnošću i javna diplomacija na primjeru Države Izrael","Nikić, Petra",,,,,,,, fpzg:121,thesis,"Strategija brendiranja grada kao turističke destinacije - slučaj grada Zadra","Boghetta, Giulia",,,,,,,, fpzg:119,thesis,"Strateški odnosi s javnošću u knjižničnom sektoru: slučaj hrvatskih narodnih knjižnica","Gotovac, Tina",,,,,,,, fpzg:152,thesis,"Upravljanje luksuznim brendovima u modnoj industriji","Ponoš, Antonia",,,,,,,, fpzg:160,thesis,"Učestalost i karakteristike cyberbullyinga kod studenata Fakulteta političkih znanosti","Meglić, Mia",,,,,,,, fpzg:299,thesis,"Brazil kao brend","Bauer, Benjamin",,,,,,,, fpzg:24,thesis,"Medijski spektakl u televizijskim vijestima: slučaj ""braniteljskog šatora""","Mađer, Petra",,,,,,,, fpzg:26,thesis,"Pozicioniranje odjela odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru - strateška ili operativna funkcija?","Miholić, Nina",,,,,,,, fpzg:3,thesis,"Modni blogovi u Hrvatskoj-perspektive i kritike","Penđer, Mikela",,,,,,,,